Artikelnr.:98202500010
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 4,5 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 4,5 bar met flenzen
3664446324297
752491
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150244.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500020
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 4,5 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 4,5 bar met flenzen
3664446324327
752492
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150254.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500030
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 4,5 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 4,5 bar met flenzen
3664446324358
752493
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150264.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500040
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 10,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 10,0 bar met flenzen
3664446324303
752491
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150248.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500050
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 10,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 10,0 bar met flenzen
3664446324334
752492
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150258.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500060
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 10,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 10,0 bar met flenzen
3664446324365
752493
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150268.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500070
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 14,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 14,0 bar met flenzen
3664446324310
752491
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150249.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500080
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 14,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 3/4" 14,0 bar met flenzen
3664446324341
752492
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150259.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag
Artikelnr.:98202500090
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 14,0 bar met flenzen
-
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1" 14,0 bar met flenzen
3664446324372
752493
Stoom Pijpleiding systemen
Ayvaz 150269.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd
Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens
SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag